Thursday 18 July 2013

Tenaga Bio Velocity Sleep Mate vs Radiasi


So, secara asasnya, radiasi ini boleh berpunca daripada alat elektronik atau gadgets di sekeliling kita. Belum lagi yang besar-besar macam menara telekomunikasi, makmal nuclear and many more. Kalau dalam rumah, microwave oven, air-conditioner, handphone, television, iPad, computer memang membebaskan radiasi apabila digunakan. Dalam jangka masa pendek memanglah tidak membahayakan, tapi, dalam jangka masa panjang, sangat-sangatlah membahayakan. Why?

Apabila radiasi memasuki badan kita, normally memang tidak akan keluar and akan stay dalam badan dalam jangka masa yang agak lama, seperti dalam setahun. So, imagine kalau kita memang terdedah kepada radiasi hari-hari? Bertahun-tahunlah radiasi tersebut akan stay dalam badan kita. And adakah you all tahu, radiasi boleh memusnahkan sel otak? And sel otak, bukan seperti sel lain dalam badan boleh diganti, tetapi, sel otak tidak boleh diganti semula.
Gambar ni hanya kesan radiasi daripada penggunaan handphone sahaja...cuma bayangkan ..bagaimana pula kesan radiasi yang dari komputer, tv, wifi dan banyak lagi...scary kan..

Tenaga Bio Velocity Sleep Mate dalam pelapik tilam ini akan mengurangkan radiasi yang masuk ke dalam tubuh kita, dengan menghaluskan gelombang-gelombang radiasi. So, apabila gelombang radiasi menjadi halus, apabila radiasi masuk ke dalam badan kita, akan lebih senang keluar daripada badan kita. Yang balance tidak mahu keluar itu, kita minum banyak air supaya boleh disingkirkan melalui membuang air kecil.
Tenaga Bio Velocity di dalam Bio Velocity Sleep Mate ini juga akan memecahkan molekul darah yang besar dan berketul-ketul yang menyebabkan badan lebih berasid, menjadi lebih halus. Apabila molekul darah sudah halus, perjalanan darah dalam badan kita akan lebih lancar. So, peningkatan oksigen dalam badan kita dapat dijalankan, menyebabkan metabolisme menjadi aktif. Imunisasi badan dapat dipertingkatkan.

Harga pasaran adalah RM1288...mahal ke???...for me kalau untuk keselamatan & kesihatan kita & ahli keluarga..its worth to be own..lagipun Bio Velocity Sleep Mate ni tak rosak...cuma tenaga nya sahaja akan berkurang...BUT NO WORRY ok...u all boleh ja jemur Bio Velocity Sleep Mate ni pada waktu pagi ( matahari waktu dhuha) untuk mengembalikan tenaga di dalamnya..then dh boleh guna seperti biasa...dapatkan nya untuk 
1)diri sendiri / pasangan
2)ibu bapa / mentua
3)anak2


Amaran keras:-)
Jangan jemur dengan matahari pada waktu tengah hari & petang..then jangan juga dibiar dalam kereta terlalu lama ..macam dekat tempat parking tu yer..
kerana boleh melemahkan tenaga dalam Bio Velocity Sleep Mate ni...

Bio Velocity Sleep Mate ini memang sesuai bawa balik kampung lagi2 masa raya ni..boleh hilangkan penat, letih...

Hubungi 019-4938706 untuk maklumat lanjut..sayangi diri & ahli keluarga..;-)..harta tak ternilai dengan wang ringgit.

No comments:

Post a Comment