Sunday 14 July 2013

Antara tempat menarik di Gold Coast, Australia (mood berangan)

Sapa penah pergi Gold Coast, Australia...mesti best kan...excited giler bila dapat tau company iaitu Hai-O Marketing Sdn. Bhd..akan menganjurkan percutian percuma ke Gold Coast...bukan sahaja percuma tapi bertaraf 5 bintang..wow..hebatnya...teringin sangat nak pegi melancong ni..over sea lagi u all....tak teringin ke...jom la kita pergi sama2...

Lets Gold Coast with Top Leaders Circle / TLC everyone. Oi oi oiii...
Seronoknya kalau dpt free vacation mcm ni...

 tengok lautan tu...tenang kan;)




note:- semua pics ni dari google:-)

 Lets join business dengan group TLC ni.kepada yang risau sebab modal. Don't worry, modal serendah RM50 (sebagai ahli/agent) and tunjuk ajar akan diberikan free of charge dari mentor2 dan leader2 yang sudah pun berjaya...seperti kak salhazainizyan liyana dan banyak lagi dalam TLC yang sudah berjaya bergelar jutawan..

 Apa yang u all perlu buat adalah siapkan diri dan minda, sedia untuk berubah. Niat nak membantu orang di sekeliling terutanma keluarga kita...harta tak ternilai dengan wang ringgit kan..

Allah swt berfirman dalam surah Ar-Ra'd:11
"Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa yang ada pada diri mereka"

Jadi untuk berjaya kita perlu berubah bermula dari saat ini...
Hubungi 019-4938706 (Nur Safirah)boleh sms/whatsapp/line @ boleh juga email cuteme2983@gmail.com..untuk mengetahui cara2 nya ...kita akan buat sama2 sampai berjaya...;-)..Man Jadda Wa Jadda ... sesiapa yang berusaha pasti berjaya...no more worry guys..lets move on.

No comments:

Post a Comment