Sunday 14 July 2013

Bahaya radiasi handphone kepada manusia

Salam & selamat sejahtera semua...
Adakah u all semua tahu bahaya radiasi terhadap manusia terutamanya pada bayi & kanak2..sy pasti setiap rumah mesti ada internet, tv, komputer, dan yang paling tak blh dielak..Handphone..mesti semua orang ada kan..kanak2 pn dah ada handphone yg canggih manggih..kalah kita yg dh berkerja nie..betul tak???
So hari ni nak kongsi dengan u all mengenai radiasi pada handphone yang hari2, tiap masa dan ketika kita guna tu yer...

 
Radiasi energi negatif yang dipancarkan oleh handphone dalam jangka panjang boleh merosakkan ginjal, Jantung dan sistem reproduksi kita.

Ketika kita menggenggam handphone, 70% - 80% energi negatif yang dipancarkan dari antena handphone itu diserap oleh kepala. dan beberapa penelitian menunjukan bahwa radiasi yang dipancarkan oleh handphone pada saat aktif (melakukan panggilan). Ternyata dapat mematangkan telur mentah dalam waktu 65 minit. Penyerapan radiasi dalam jangka panjang dapat merusak struktur DNA.

Prof. Henry Lai dari Un iversitas Of Washington. AS mengatakan bahwa efek radiasi pada anak-anak sangat dikuatiri kerana otak yang masih berkembang sangat mudah terkena Tumor Otak.

Australian Health Research Institute mengindikasikan dengan semakin meningkatnya miliaran volume radiasi elektromagnetik yang dipancarkan oleh milyaran handphone. Internet dan data komunikasi tanpa kabel lainnya. Akan mengakibatkan hampir kepada sepertiga jumlah penduduk dunia kepada penyakit seperti penyakit telinga, Mata, Kanser otak, Jantung, inpotensi, Migrain dan banyak lagi..

Jangan lagi kita meremehkan risiko radiasi dari Handphone ini...Handphone yang setiap hari kita pakai ternyata mempunyai radiasi yang juga boleh menyebabkan kematian dalam jangka panjang dan memusnahkan sel-sel dalam badan serta organ kita...  

Info ni hanya radiasi dari Handphone...bagaimana dengan alat2 komunikasi lain yang ada di rumah kita, di sekeliling kita...amat2 berbahaya...& Alhamdulillah..radiasi ini dapat dikurangkan dengan penggunaan pelapik tilam Bio Velocity Sleep Mate..


 Keberkesanan Bio Velocity Sleep Mate adalah di jamin kerana:-

Dengan modal serendah RM1288 u all sudah dapat mengembalikan tenaga yang hilang, memulihkan sel2 badan serta organ yang rosak disebabkan oleh radiasi...kerana Bio Velocity Sleep Mate ini dapat menyingkirkan radiasi..

Selain itu, its not only for yourself but the whole family is protected..tidakkah ianya berbaloi dan worth it to be own...

Jangan tunggu lagi..pulihkan kesihatan u all & family dengan pelapik tilam Bio Velocity Sleep Mate dari Hai-O Marketing ni..u all pasti berpuas hati & berterima kasih dengan teknologi yang dimiliki oleh Bio Velocity Sleep Mate ini..

Hubungi 019-4938706 untuk info ok...no more waiting..should i say..ur family's health in ur hand..sekurang2nya u all dapat mencegah family u all dari keburukan2 & penyakit berbahaya akibat dari radiasi ini..

Love yourself & family..harta yang tak ternilai dengan wang ringgit...betul kan.

No comments:

Post a Comment