Tuesday 4 June 2013

Bahaya Korset???...No with Premium Beautiful Korset

Premium Beautiful macam mana? Bahaya ke?



Antara sebab dan alasan mengapa wanita tidak percaya kepada korset adalah seperti berikut:

• Pengecilan ke atas otot perut

• Pergeseran dinding perut

• Penekanan kepada usus

• Tekanan kepada rongga abdomen 

• Penurunan kadar kapasiti paru-paru

Secara terus-terang di sini, pemakaian korset secara sembarangan dan tidak mengikut keperluan serta keupayaan diri dan tubuh boleh membawa risiko yang menggugat kesihatan si pemakai. Oleh yang demikian, adalah disarankan bahawa pemilihan dan pemakaian korset perlu dibuat secara lebih teliti bagi mengelakkan perkara tidak diingini berlaku.

Kelainan Premium Beautiful Korset
Bagi yang hanya mendengar dan melihat orang yang memakai Premium Beautiful Korset ni, tentu tertanya-tanya adakah efek buruk yang serupa bakal diterima oleh si pemakai. Lebih-lebih lagi jika mereka dengar info salah oleh mereka yang sering dengki dan sering berusaha melihat keburukan atau nilai negatif yang diperkatakan oleh orang lain yang telah gagal dalam urusan kehidupannya.

Testimoni sebenar dari diri saya sendiri, Premium Beautiful Korset telah banyak mengubah hidup saya. Dari segi bentuk dan fabrik rekaan korset , ia sangat memahami keperluan wanita. Bahagian yang sering dilihat bermasalah oleh para wanita seperti perut, peha, bawah lengan, payudara dan punggung telah diambilkira dalam rekaan korset ini. Saya rasa ringan dan yakin bila berjalan. Tiada lagi period pain.

Sebenarnya, apa-apa barang sekali pun kalau digunakan dan dipakai tidak mengikut keperluan diri biasanya akan membawa risiko yang tidak kita ketahui. 

Mengapa Premium Beautiful?




• Saiz Premium Beautiful Korset adalah mengikut ciri-ciri bentuk tubuh pemakai -Ukuran diambil secara teliti dari dada hingga punggung. Bermakna tiada unsur penyiksaan kepada pemakai

• Kesan kesihatan segera - Premium Beautiful Korset dianggap sebagai 'scanner' yang mampu memberitahu anda penyakit apa yang sedang anda alami.

• After Sales Service berterusan - Sekiranya cangkuk waist nipper telah tercabut dan besinya telah terkeluar atau long girdle terkoyak di bahagian punggung. Apa yang boleh dilakukan? Beri pada saya, dan saya akan hantar ke stokis untuk repair. walaupun barang tersebut sudah dipakai 2,3 tahun..masih boleh dibaiki dan yang paling memeranjatkan ialah semua service itu PERCUMA. Itulah kelebihan Premium Beautiful.

• Diiktiraf oleh pakar tulang belakang Jerman. Premium Beautiful boleh membantu membetulkan kedudukan tulang belakang kita yang banyak dipengaruhi oleh gaya kita duduk dan berjalan. Keadaan ini yang menekan tulang belakang dan menyebabkan kita sering berasa sakit belakang. Cubalah sendiri dan rasakan perbezaannya. 
Jangan gusar dan ragu lagi, cubalah sendiri kehebatan produk ini.

Hubungi saya untuk testimoni dan rundingan percuma.(019-4938706 Nur Safirah)

Sesekali nak jugak miliki bentuk badan yang menarik kan...plus dengan kesihatan dijamin...

No comments:

Post a Comment